Afhalen startnummers

Waar kan ik mijn startnummer en chip ophalen?
Deelnemers  kunnen het startnummer en de chip afhalen bij de inschrijvingsdesk.
Heeft u ingeschreven en betaald en heeft u niet direct of binnen een dag  een bevestigingsmail ontvangen, neem dan contact op met de organisatie, e-mail info@lenteloop.nl

Welke chips kan ik gebruiken?

Tijdens dit evenement wordt er gelopen met een IPICO chip.
Deze chip moet naar afloop weer ingeleverd worden bij de start/finish in een daarvoor bestemde ton.

Kan mijn zoon of dochter bij de Schotpoort-Zutphenloop (3 km) de chip gebruiken die ik voor een andere afstand gebruik?

Nee, een chip is binnen één evenement niet overdraagbaar van de ene loper naar de andere loper. Men kan dus niet de chip gebruiken voor b.v. de Schotpoort-Zutphenloop en later voor de Berendsenloop. Ook kan men dezelfde chip niet gebruiken voor de Berendsenloop en een andere afstand.

Moet ik met een chip lopen?

De Organisatie kan u uiteraard niet verplichten om de chip ook daadwerkelijk te dragen, maar draagt u de chip niet, dan komt u niet in de uitslagen.

Hoe moet ik de chip dragen?

Zorg ervoor dat de chip aan de schoen is geknoopt met de bijgeleverde tyrap.
De afstand van de chip tot de matten die de chips gaan registreren moet namelijk zo kort mogelijk zijn.
Dus geen chip in de broekzak of iets dergelijks!

Moet ik de chip na afloop inleveren?

Ja, de chips moeten bij de finish ingeleverd worden.
Bij niet inleveren wordt  €1 boete in rekening gebracht. 

Kan ik mijn inschrijving annuleren

Helaas is het voor de organisatie niet mogelijk om uw inschrijving te annuleren. U kunt het startnummer/chip echter wel aan een andere loper geven. Geef dan even, via een mailtje, de nieuwe personalia door.

Wijzigingen Kan ik de afstand die ik heb opgegeven bij de inschrijving nog wijzigen?

Wilt u de te lopen afstand nog wijzigen, dan kan dat per mail nog tot en met  23 maart 2018. Stuur een mail met uw verzoek tot wijziging naar info@lenteloop.nl . Uw wijziging zal dan worden doorgevoerd. Ná  23 maart  is het niet meer mogelijk per mail van afstand te veranderen. Dit moet u dan doen bij de inschrijvingsdesk op de dag zelf.

Als ik een andere route wil lopen dan waarvoor ik mij heb opgegeven, krijg ik dan geld terug?

Nee, als u een kortere afstand wilt lopen wordt geen geld gerestitueerd.

Als ik een langere afstand wil lopen dan waarvoor ik mij heb opgegeven, moet ik dan bijbetalen?

Ja, als u een langere afstand wilt lopen moet het verschil worden bijbetaald.